luni, 26 mai 2008

Sondaj Insomar pentru Realitatea: AMR o saptamana

Realitatea face public un nou val al sondajului Insomar cu date pentru Bucuresti, Constanta, Iasi si Timisoara.

"Sorin Oprescu are 32%, urmat de Vasile Blaga 29%, Ludovic Orban 13 procente, Cristian Diaconescu 10%, Cozmin Guşă 6%, Aurelian Pavelescu 3%"

La Consiliul General:

"PD-L 34%, PSD 25%, PNL 17%, PIN 5%, PNG-CD 4%, PC şi PRM 3%, PNŢCD 2%".

In linii mari la votul din Consiliu situatia e constanta fata de valul de acum o saptamana.
La primari, scade Oprescu cu 7% si creste Blaga cu 5%. Creste si o idee si mitomanul, insa doar putin peste un procent.

2 comentarii:

Lars spunea...

Mihai, iar iti schimbi numele blogului? :))

Serios vorbind acum, daca iese Oprescu nu te vad bine cu problema ta.

MM spunea...

Cum mi-o fi norocul!
Sunt preventiv, am inregistrat deja blogul. E pacat ca-mi pierd din trafic, dar asta este.

Nu vad ce ar putea sa-mi faca doctorul mai rau ca Videanu sau Blaga. Cu Primaria Municipiului Bucuresti ma judec din 1998, asa ca sunt satul. In actuala faza orice primar vine, are doua optiuni: fie ignora hotararea judecatoreasca, fie o respecta. Pana acum Videanu a ignorat-o. Daca vor continua sa o ignore, ii rezolva CEDO si vor avea de platit.

Chiar nu cred ca o sa faca Oprescu autostrada aia suspendata fix pe casa mea. Ce altceva ar putea sa faca mai rau decat Blaga?