duminică, 27 aprilie 2008

Mitomanul Orban

A venit si randul mitomanului la dezbaterea Hotnews cu candidatii la Primaria Capitalei.

"Analizati numarul de dosare solutionate pe luna in perioada in care am fost eu presedinte al Comisiei, care este in jur de 400 si ceva de dosare. Dupa plecarea mea, numarul de dosare solutionate s-a redus la in jur de 120 de dosare solutionate. (...) In mod evident, dupa ce voi castiga Primaria capitalei, prioritatea mea va fi solutionarea in maximum doi ani de zile a celor aproximativ 25000 de dosare."

Orbane, le-am analizat: aici, aici si aici. Tie chiar nu-ti este rusine?!

Probabil ca esti atat de sigur ca nu vei castiga, incat poti promite orice. Deja faptul ca mai sunt 32,000 de dosare si nu 25,000 este infim pe langa o minciuna atat de mare.

Iar aia cu Turcescu trimis in Spania din cauza lui Orban este inca o proba de mitomanie. Orbane, si aia cu incalzirea globala tot din cauza ta este?

Niciun comentariu: