luni, 14 aprilie 2008

Despre o eterna rana numita PNTCD

Cand s-a anuntat candidatura lui Pavelescu a fost prezentata ca fiind o candidatura comuna PNTCD si PNGCD (adica Becali). Pavelescu e un personaj cel putin dubios. Ma-ntreb de fiecare data ce cauta pe sticla el, Paunescu sau Ghise de la PNL, dar asta o lasam pentru alta data.
PNTCD are o valoare extraordinara ca nume, o valoare care din 2000 nu a mai fost folosita de nimeni la intregul potential. Acum PNTCD-ul a ajuns pe mana lui Milut, un alt personaj pe langa care Pavelescu pare intelectual.
Daca pentru a face rost de finantele si notorietatea lui Becali, intelegeam compromisul nominalizarii lui Pavelescu, se gaseste cineva sa-mi explice de ce ramane tot el daca are doar sprijinul PNTCD?
Tot Doc are un post care descrie 'esenta' lui Pavelescu.

Un comentariu:

Constantin spunea...

Daca ma raportez la lecturile din Magazinul istoric am si eu un regret privind disparitia PNT de pe eschirul politic romanesc.
Dar daca am in vedere marile greseli facute de PNT-CD -unele facute, totusi, conform traditiei- atunci am o alta evaluare.